Re: 2024 Szingapúri Nagydíj – Marina Bay, szeptember 20–22
Elküldve: 2024.09.22. 20:52
Fórum
https://forum.fastestlap.hu/
Mindenképpen helyes döntés volt - habár a szívem vérzik Ricsiért. De nem megy neki. Nem is tudom, lehet, hogy a baleset miatt a keze mégsem jött rendbe? Vagy azóta fél? mert azért előtte voltak jó eredményei.Nigel Hill írta: ↑2024.09.22. 20:29Buttoné talán dicsőbb volt? Van úgy hogy ezt dobja a gép. De van ellenpélda is. Például 199-ben Hill már nem akart Silverstone után vezetni. Eddie Jordan komoly ügyvédekkel kvázi megfenyegette, hogy nem mehet, vagy a gatyáját is otthagyja. Hill végül belement és végig szenvedte az évet. Rossz volt nézni.
Ahogy Ricciardo idei szereplését úgy egészében rossz volt nézni. Ha Lawson brillírozik, akkor pedig nem kérdés, hogy helyes döntés volt e.
persze, lehetősége meg volt a bizonyításra, talán többször is mint kellett volna.Nigel Hill írta: ↑2024.09.22. 20:29Buttoné talán dicsőbb volt? Van úgy hogy ezt dobja a gép. De van ellenpélda is. Például 199-ben Hill már nem akart Silverstone után vezetni. Eddie Jordan komoly ügyvédekkel kvázi megfenyegette, hogy nem mehet, vagy a gatyáját is otthagyja. Hill végül belement és végig szenvedte az évet. Rossz volt nézni.
Ahogy Ricciardo idei szereplését úgy egészében rossz volt nézni. Ha Lawson brillírozik, akkor pedig nem kérdés, hogy helyes döntés volt e.
Hasonlóan látom én is.Lancelot írta: ↑2024.09.24. 10:32 Rövid értékelés részemről:
- örülök Norris győzelmének,
- sajnálom, hogy Ricciardo az utolsó körökben elorozta előle a bónusz pontot,
- sajnálom, hogy a hollandot legelább még páran nem tudták lenyomni a pályán,
- a Mercedes és Lewis bekaphatja a közösen kiagyalt gumistratégia miatt,
- sajnos nem fogyott nagyobb mértékben akülönbség Norris és a holland között,
- kíváncsi vagyok az épített pályákon milyen lesz az erősorrend a McLaren és a Red Bull között, mert az jelentősen befolyásolhatja a bajnokság végkimenetelét.
Én módosítanám a szabályt, és helyezéstől függetlenül odaadnám a pontot a leggyorsabb kört futónak. Kis csapatoknak úgy is elég nehéz pontokat szerezni a 4 top csapat mellett. Plusz egy lehetőség lenne.bertone írta: ↑2024.09.24. 13:15 Visszatérve Ricciardo leggyorsabb körére ...
Már régebben is mondtam, hogy alapvetően nem fair az ilyen. Én mindenképpen odaadnám a bónusz pontot annak, aki az első 10-ben a leggyorsabb kört futotta.
Máskor is volt már olyan, hogy egy 10-en kívüli versenyző ilyet csinált, csak az nem kavart ekkora port, pedig mindegyikre igaz, hogy csak kibaszás miatt csinálták meg.
Tökéletesen igazad van.bertone írta: ↑2024.09.24. 13:15 Visszatérve Ricciardo leggyorsabb körére ...
Már régebben is mondtam, hogy alapvetően nem fair az ilyen. Én mindenképpen odaadnám a bónusz pontot annak, aki az első 10-ben a leggyorsabb kört futotta.
Máskor is volt már olyan, hogy egy 10-en kívüli versenyző ilyet csinált, csak az nem kavart ekkora port, pedig mindegyikre igaz, hogy csak kibaszás miatt csinálták meg.
Gondolkoztam én is ezen a megoldáson, de magamban elvetettem. Onnantól az utolsó körök arról szólnának - mivel egyébként úgy sem kapnak pontot, hogy hányan jönnek ki megpróbálni. Na, az lenne még vicces.Phoebe írta: ↑2024.09.24. 13:34Én módosítanám a szabályt, és helyezéstől függetlenül odaadnám a pontot a leggyorsabb kört futónak. Kis csapatoknak úgy is elég nehéz pontokat szerezni a 4 top csapat mellett. Plusz egy lehetőség lenne.bertone írta: ↑2024.09.24. 13:15 Visszatérve Ricciardo leggyorsabb körére ...
Már régebben is mondtam, hogy alapvetően nem fair az ilyen. Én mindenképpen odaadnám a bónusz pontot annak, aki az első 10-ben a leggyorsabb kört futotta.
Máskor is volt már olyan, hogy egy 10-en kívüli versenyző ilyet csinált, csak az nem kavart ekkora port, pedig mindegyikre igaz, hogy csak kibaszás miatt csinálták meg.
Maga a megoldás bizonyos szempontból tipikusan RedBull-os volt. Adtunk is valamit a versenyzőnknek az utolsó futamán, de azért ki is használtuk még utoljára. Én akkora kivetni valót nem láttam benne, végülis okosan csinálták.
Azt meg milyen jogalapon? A majdnem leggyorsabb körért?bertone írta: ↑2024.09.24. 13:15 Visszatérve Ricciardo leggyorsabb körére ...
Már régebben is mondtam, hogy alapvetően nem fair az ilyen. Én mindenképpen odaadnám a bónusz pontot annak, aki az első 10-ben a leggyorsabb kört futotta.
Máskor is volt már olyan, hogy egy 10-en kívüli versenyző ilyet csinált, csak az nem kavart ekkora port, pedig mindegyikre igaz, hogy csak kibaszás miatt csinálták meg.
Szerintem ne bassza a csőröd. Ha 1 ponton megy el a VB (amit kétlek), akkor a hungaroringi vagy a monzai eseményeket kell okolni.Morpheus írta: ↑2024.09.23. 21:52 Ricciardo leggyorsabb köre kicsit birizgálja a csőröm. Nem az, hogy elhappolta, mert ez benne van a pakliban.
A 46. körben kiküldték új lágyakon de nem tudta megdönteni az addig már a 42. körben kemény keveréken futott Lando féle kört. Erre az 58. körben újra bejön lágyakért és porzó tankkal végül is sikerül a spontán akció. Ki volt ez tervelve Lando ellen bármit is hazudozik Horner.
Ez meg azzal járna hogy elértéktelenedne a 10. hely és az utolsó körökben boldog-boldogtalan jönne ki friss gumikkal próbálkozni. Teljesen felesleges. Nem véletlen hozták azt a szabályt, hogy az első 10 kaphat csak plusz pontot.Phoebe írta: ↑2024.09.24. 13:34Én módosítanám a szabályt, és helyezéstől függetlenül odaadnám a pontot a leggyorsabb kört futónak. Kis csapatoknak úgy is elég nehéz pontokat szerezni a 4 top csapat mellett. Plusz egy lehetőség lenne.bertone írta: ↑2024.09.24. 13:15 Visszatérve Ricciardo leggyorsabb körére ...
Már régebben is mondtam, hogy alapvetően nem fair az ilyen. Én mindenképpen odaadnám a bónusz pontot annak, aki az első 10-ben a leggyorsabb kört futotta.
Máskor is volt már olyan, hogy egy 10-en kívüli versenyző ilyet csinált, csak az nem kavart ekkora port, pedig mindegyikre igaz, hogy csak kibaszás miatt csinálták meg.
Maga a megoldás bizonyos szempontból tipikusan RedBull-os volt. Adtunk is valamit a versenyzőnknek az utolsó futamán, de azért ki is használtuk még utoljára. Én akkora kivetni valót nem láttam benne, végülis okosan csinálták.
Nem tudom miért értékeled Norrist alul, lesajnálva kicsit, kicsit megbízhatatlan. Elfelejted, hogy az év elején még a RB volt az ürautó. Az első hét futamot Max nyerte. Norris az év során egyszer nem szerzett pontot amikor Maxi kiütötte. Ez neked inkonzisztencia? Vagy arra értetted, hogy a pole pozicióból gyengébben rajtolt? Nem értek veled egyet.Nigel Hill írta: ↑2024.09.24. 18:35Ez meg azzal járna hogy elértéktelenedne a 10. hely és az utolsó körökben boldog-boldogtalan jönne ki friss gumikkal próbálkozni. Teljesen felesleges. Nem véletlen hozták azt a szabályt, hogy az első 10 kaphat csak plusz pontot.Phoebe írta: ↑2024.09.24. 13:34Én módosítanám a szabályt, és helyezéstől függetlenül odaadnám a pontot a leggyorsabb kört futónak. Kis csapatoknak úgy is elég nehéz pontokat szerezni a 4 top csapat mellett. Plusz egy lehetőség lenne.bertone írta: ↑2024.09.24. 13:15 Visszatérve Ricciardo leggyorsabb körére ...
Már régebben is mondtam, hogy alapvetően nem fair az ilyen. Én mindenképpen odaadnám a bónusz pontot annak, aki az első 10-ben a leggyorsabb kört futotta.
Máskor is volt már olyan, hogy egy 10-en kívüli versenyző ilyet csinált, csak az nem kavart ekkora port, pedig mindegyikre igaz, hogy csak kibaszás miatt csinálták meg.
Maga a megoldás bizonyos szempontból tipikusan RedBull-os volt. Adtunk is valamit a versenyzőnknek az utolsó futamán, de azért ki is használtuk még utoljára. Én akkora kivetni valót nem láttam benne, végülis okosan csinálták.
Amúgy Norris és a McLaren is gondolhatta volna, hogy a verseny közepén keményen futott kör nem lesz feltétlen acélos. Be tudták volna biztosítani, csak látván hogy Norris puszilgatja a felet, nem vállalták ezt a kockázatot. Pedig simán meglehetett volna.
Most Brown csak hozta a szokásos ellenszenves formáját és egyből nekiállt a paddockot hangolni a nagy pofájával és azt a kevés örömöt is beárnyékolni, ami jutott Ricciardonak ezen a szar hétvégén. Vezetnek 41 ponttal, az egyénit nem igazán gondolhatják komolyan egy inkonzisztens Norrissal. Akkor mire fel ez a hiszti?
Amúgy is ma egy újabb embert happoltak el a RB-tól, inkább annak örüljenek.
Nem. Félreértesz. Norris eredményei inkonzisztensek, mert kvázi ezzel az autóval az elmúlt 7 futamot nyerni kellett volna, ahogy Max tarolt az elején (megjegyzem, volt amit nem könnyen nyert). Ebből csak 2 sikerült. Különféle okok miatt, amelyek a hátralévő futamokon is fenn fognak állni. Így szó szerint CSODA volna ha Norris ezt innen folyamat nyerné. Ez a realitás. Az autó van olyan jó, de.... van egy Piastri, akit remélhetőleg a csapat tud használni, de mivel piszokul stabil, ha Norrisnak nem jön össze valami, akkor simán lehet hogy úgy kerül elé, hogy van köztük valaki. Akkor nem tud segíteni. Aztán van egy Ferrari, akik bár hajlamosak ugyanúgy elszabni futamokat, ott tudnak lenni 1-2 pályán a McLaren szintjén. Plusz ott van egy Verstappen is és talán a Mercedes, de szerintem ők kiszálltak.Morpheus írta: ↑2024.09.24. 21:29Nem tudom miért értékeled Norrist alul, lesajnálva kicsit, kicsit megbízhatatlan. Elfelejted, hogy az év elején még a RB volt az ürautó. Az első hét futamot Max nyerte. Norris az év során egyszer nem szerzett pontot amikor Maxi kiütötte. Ez neked inkonzisztencia? Vagy arra értetted, hogy a pole pozicióból gyengébben rajtolt? Nem értek veled egyet.Nigel Hill írta: ↑2024.09.24. 18:35Ez meg azzal járna hogy elértéktelenedne a 10. hely és az utolsó körökben boldog-boldogtalan jönne ki friss gumikkal próbálkozni. Teljesen felesleges. Nem véletlen hozták azt a szabályt, hogy az első 10 kaphat csak plusz pontot.Phoebe írta: ↑2024.09.24. 13:34
Én módosítanám a szabályt, és helyezéstől függetlenül odaadnám a pontot a leggyorsabb kört futónak. Kis csapatoknak úgy is elég nehéz pontokat szerezni a 4 top csapat mellett. Plusz egy lehetőség lenne.
Maga a megoldás bizonyos szempontból tipikusan RedBull-os volt. Adtunk is valamit a versenyzőnknek az utolsó futamán, de azért ki is használtuk még utoljára. Én akkora kivetni valót nem láttam benne, végülis okosan csinálták.
Amúgy Norris és a McLaren is gondolhatta volna, hogy a verseny közepén keményen futott kör nem lesz feltétlen acélos. Be tudták volna biztosítani, csak látván hogy Norris puszilgatja a felet, nem vállalták ezt a kockázatot. Pedig simán meglehetett volna.
Most Brown csak hozta a szokásos ellenszenves formáját és egyből nekiállt a paddockot hangolni a nagy pofájával és azt a kevés örömöt is beárnyékolni, ami jutott Ricciardonak ezen a szar hétvégén. Vezetnek 41 ponttal, az egyénit nem igazán gondolhatják komolyan egy inkonzisztens Norrissal. Akkor mire fel ez a hiszti?
Amúgy is ma egy újabb embert happoltak el a RB-tól, inkább annak örüljenek.
Az elszórt pontokban nem csak ő volt a ludas, néha a csapat is besegített, sajnos.
RedBull fő stratéga elhagyja a süllyedő hajót, persze úgy is lehet kommentálni, hogy a McLaren elhappolta.